JAVNI POZIV za usklađivanje i registraciju redova vožnje autobuskih linija na području opštine Mrkonjić Grad za 2025/2026. godinu
Za usklađivanje je potrebno dostaviti:
1. Zahtjev za usklađivanje koji sadrži podatke o prevozniku (naziv, tačna adresa, ime i prezime kontakt osobe, broj telefona, faksa i ime i prezime direktora ili samostalnog preduzetnika),
2. Kopije važećih licenci za prevoznike, izvode iz licenci za vozila i legitimacije za vozače, izdate od strane nadležnih organa,
3. Ovjerenu kopiju sudske registracije prevoznika ili rješenja o registraciji kao samostalnog prevoznika,
4. Ovjeren ugovor o kooperaciji za redove vožnje koji se održavaju u kooperaciji,
5. Prijedlog redova vožnje ovjeren i potpisan od strane prevoznika na propisanim obrazcima
Prijedlozi redova vožnje dostavljaju se na sljedeći način:
- Spisak starih redova vožnje bez promjena u 6 primjeraka (obrazac 1 Pravilnika)
- Spisak starih redove vožnje sa promjenama u 6 primjeraka (obrazac 2 Pravilnika)
- Spisak novih redova vožnje u 6 primjeraka (obrazac 3 Pravilnika)
Redovi vožnje moraju biti usaglašeni sa Pravilnikom o usklađivanju i registraciji redova vožnje autobuskih linija na području opštine Mrkonjić Grad i Daljinarom i minimalnim vremenima vožnje.
Formu obrazca 1, 2, 3. možete preuzeti u Odjeljenju za privredu i finansije opštine Mrkonjić Grad.
Zahtjev sa navedenom dokumentacijom se dostavlja poštom na adresu: Opština Mrkonjić Grad, Trg Kralja Petra I Karađorđevića broj 1 ili lično u šalter sali opštine Mrkonjić Grad, najkasnije do 04.03.2025. godine sa naznakom „Prijava za usklađivanje redova vožnje-NE OTVARAJ“.
Javni poziv pogledajte ovdje.