Obavještavamo građane da je opština Mrkonjić Grad u okviru MEG2 projekta uspostavila sistem "eCitizen", veb i mobilnu aplikaciju.
Sistem "eCitizen" predstavlja jedinstvenu pristupnu tačku za sve komunikacijske potrebe u pogledu prijave problema (pritužbe građana lokalnoj upravi, slanja lokacije problema,slike,...), odluka Skupštine opštine, pitanja načelniku opštine i odbornicima u skupštini opštine Mrkonjić Grad. "eCitizen", sistem povezuje građane i administraciju lokalne samouprave putem nekoliko aplikacijskih modula koji podržavaju interaktivnu komunikaciju i razmjenu informacija. U svojstvu građanina, korisnik pristupa platformi lokalne samouprave na bilo kojem pametnom uređaju i korisnik dolazi na platformu lokalne samouprave gdje može pretraživati prikazane informacije i komunicirati sa lokalnom samoupravom.
Klikom na link "eCitizen" možete pristupiti aplikaciji "eCitizen", ili na pametnom uredjaju skinuti aplikaciju .
- Šta je "eCitizen"?
- Digitalna platforma dvosmjerne interaktivne komunikacije
- Web i mobilna platforma
- Sastoji se od modula:
- Komunikacija između JLS i građana
- Komunikacija između odbornika i građana
- Javne rasprave
- Pitanja
- Ankete
- Registar administrativnih procedura
- Zašto "eCitizen"?
- Svestranost i prilagodljivost
- Jednostavna upotreba
- Centralizovan monitoring sistem
- Sigurnost podataka
- Interaktivnost i angažman
- Povezanost s različitim platformama
- Praćenje efikasnosti
- Podrška inovacijama i digitalnom razvoju
- Priznato rješenje
- Dokazana učinkovitost
- Šta donosi "eCitizen"?
- Povećanje transparentnosti
- Bolja komunikacija s građanima
- Efikasnije vođenje javnih debata
- Mjerenje zadovoljstva građana
- Povećanje građanske participacije
- Efikasnije povezivanje s izbornim predstavnicima
- Otvorenost za inovacije
- Ušteda vremena i resursa
- Povećanje legitimiteta lokalne uprave


